Bubble |
Administrator |
|
|
Dołączył: 06 Gru 2005 |
Posty: 579 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Narol |
|
|
|
|
|
|
Wszystkie informacje dotyczące gry :
A więc witam. Pomyślałem, że stworze gre, podobną do klimatu Dragon Ball...
Zasady Gry :
1.Aby grać musisz napisać w dziale rekrutacja że chcesz grać i po jakiej stronie...
2.Do wybrania są 2 strony :
-dobra
-zła
Każde ze stron różnią sie od siebie rodzajem ataku itd....
3.Walczyć można 4 razy w tygodniu. Zgłaszać walki prosze w dziale walka, wszelkie inne zgłoszenią będą ignorowane. Walki będą odbywały się w środy lub soboty
Słownik :
Hp = życie
Energia = energia jest potrzebna do transformacji na wyższe poziomy(SSJ, SSJ2 itd.)
Atak = siła ataku
Obrona = aktualna obrona
Walki = wygrane/przegrane
Exp = doświadczenie
Jeśli nie masz aktualnie z kim walczyć możesz również walczyć ze zwierzętami i tym samym zdobywać doświadczenie. Spis zwierząt znajduje sie w dziale walka....
Twój atak, exp itd bedzie uaktualniany co soboty lub środy razem z walkami...
W grze możesz zdobywać również pieniądze(gp) za które możesz kupić pancerze, mikstury lecznicze itp...
Na czym w ogóle polega walka ?
Każdy 1 punkt ataku odbiera przeciwnikowi 1hp(czasami losowo) a każdy 1 punkt obrony absorbuje 0,5 ataku przeciwnika.....
Walka rozgrywana jest na rundy, gdzie przeciwnicy atakują sie nawzajem...
Rozpiske walki prowadzi mistrz(Bubble)...
Za zabicie przeciwnika dostaje sie gp i exp, za przegraną z wyższym przeciwnikiem lub równym(wyższym poziomem lub równym) odbierane są gp ale exp sie dostaje a za przegranie z gorszym i to i to jest odbierane...
Za każdą wygraną walke dostaje sie 5 exp a za przegraną 3 expa....
Poziomy :
20 exp = SSj
40 exp = SSJ2
65 exp = SSJ3
100 exp = SSJ4 - master
200 exp = SSJ5 - HERO
Za wygraną walke sotaje się 0,5 ataku i 0,25 obrony (lecz wychodzi również losowo)....
Bronie i pancerze dodają atak i obrone...
Jeśli masz wystarczająco dużo energi możesz awansować na np SSJ ale ebdziesz nim do czasu aż cie ktoś nie zabije....
20 energi = SSj
50 energi = SSJ2
100 energi = SSJ3
250 energi = SSJ4 - master
500 enerrgi = SSJ5 - HERO
Za każde pokonanie przeciwnika energia rośnie o 5 a za przegraną maleje o 2.....aby być np SSJ2 musisz najpierw stać sie Zwykłym SSj.
Po transforamcji energia sie kasuje.....
Za każde pokonanie przeciwnika dostaje się 10hp.
Wszystko to dotyczy również zabijania potworów...
Mistrza(mnie) można wyzwać do walki ale ja nie mogfe wyzywać. Po przegranej lub wygranej dostajesz niespodzianke(inne statystyki niż po zabiciu potwora czy innego użytkownika)
Jeśli zginiesz po pewnym czasie wrócisz do zdrowia...
Początkowe statystyki :
HP = 10/10
Atak : 1
Obrona : 0
Energia : 0/0
Walki : 0/0
Exp : 0
To na tyle...
Wszelkie prawa zastrzeżone... 8)
ENJOY |
|